Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.
Zgodnie z art. 6c ust.3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Szamocin informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne na okres od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
W związku z powyższym wyznacza się termin do dnia 30.09.2024 r. (tj. nie krótszy niż 60 dni o daty zamieszczenia niniejszej informacji na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się
z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach , o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem
3) oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, w przypadku nieruchomości na której nie zamieszkują mieszkańcy i która powstała w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych – w terminie 60 dni od dnia powstania takiej nieruchomości wraz ze wskazaniem przedsiębiorcy, z którym zawarł umowę na odbiór odpadów komunalnych oraz dołączy do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Oświadczenia, o których mowa powyżej, są skuteczne od dnia 01.01.2025 r. tj. od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy tj. do 31.12.2025 r.
UWAGA!
Pisemne oświadczenia wraz kopią umowy należy składać w terminie do dnia 30.09.2024 r. na adres: Urząd Miasta i Gminy Szamocin, ul. Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.
Druk oświadczenia do pobrania znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szamocin: http://bip.gminaszamocin.pl à zakładka Gospodarka odpadami, na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Szamocin https://www.gminaszamocin.pl à zakładka Aktualności – „Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”.