Ułatwienia dostępu

Wymagania dla kandydatów na stanowisko Dyrektor Biura LGD zatrudnionego w trybie konkursu :

Wymagania niezbędne:

-                      wykształcenie wyższe,

-                     znajomość zagadnień związanych z konstruowaniem wniosków o pomoc finansową oraz wniosków o płatność i refundację środków finansowych na projekty / operacje współfinansowane z funduszy unijnych, dokonywanie rozliczeń projektów,

-                     wskazane jest posiadanie doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, szkoleń, spotkań animacyjnych, warsztatów itd.,

-                     dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość przepisów związanych z realizacją podejścia Leader i prawa o stowarzyszeniach

-                     znajomość dokumentu LSR

-                     umiejętność przygotowania informacji, sprawozdań, raportów, wizualizacji

-                      gotowość odbywania podróży

-                      praktyczna znajomość pracy biurowej, znajomość obsługi komputera, znajomość programów: MS Office, graficznych

-                     wymagania dodatkowe: udział w szkoleniach , seminariach i konferencjach związanych z powyższym, znajomość języka angielskiego

Informacje dla kandydatów:

-                      praca na pełen etat

-                      możliwość rozwoju zawodowego

-       rozpoczęcie pracy  po rozstrzygnięciu konkursu

- cv , list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, referencje i zaświadczenia prosimy przesłać do 18 lutego 2013r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"